• .

11.09.2023

Tydzień temu - 4 września o godzinie 10.00 uroczyście spotkaliśmy się na placu apelowym w Arkonie. Wszystkim uczniom życzymy pełnego sukcesów roku szkolnego 2023/2024 Dla wielu nowych uczniów to bardzo ważna chwila i pierwsze zajęcia w szkole, pierwszy dzwonek i pierwsze wrażenia w nowym miejscu Przed nami wiele ciekawych zajęć, projektów i zadań, które nas wyróżniają Już za chwilę starsi uczniowie udadzą się na wyjazd dydaktyczny Euroweek a najmłodsze klasy poznają nasze szkolne zwyczaje w Arkonie

• Projekt eTwinning otrzymał National Quality Label

30.08.2023

Pierwsza, ale na pewno nie ostatnia Narodowa Odznaka Jakości za projekt eTwinning zrealizowany w Prywatnej Szkole Podstawowej ARKONA.

Właśnie otrzymaliśmy maila z wiadomością:

Your National Quality Label application was awarded. Congratulations! You have been awarded with a National Quality Label for your project LET'S PLAY WITH TOYS.

Comments: Projekt spełnia kryteria KOJ. Gratulujemy udanego projektu. 08/08/2023r

Razem z partnerami z Turcji, Rumunii, Północnej Macedonii, Gr…

Zobacz więcej

• Wycieczka do Rabki - dzień drugi

26.06.2023

21 czerwca. Dziś wybraliśmy się do Muzeum Zbójników i Górali, gdzie - oprócz poznania legend i zwyczajów góralskich - mieliśmy warsztaty malowania na szkle oraz krótkie przedstawienie o zbóju Tomaszu Luboniu, od którego nazwiska nazwę wzięła słynna góra. Co ciekawe, sami w nim wystąpiliśmy Dobrej zabawy nie zepsuła nawet popołudniowa burza i ulewa. Niestety wszystko, co dobre, szybko się kończy. Już jutro wracamy do naszych domów i z niecierpliwością czekamy na rozdanie świadectw i upragnione wakacje.

• Zawody z piłki ręcznej

15.06.2023

Arkona melduje się na podwójnym podium. Mistrzostwa Siemianowic Śląskich w piłce ręcznej- dziewczyny z klas IV- VI 3 miejsce, chłopcy z klas IV-VI 2 miejsce. Dziękuję za walkę i zaangażowanie, było cudownie, emocje sięgały zenit.

• Zbiórka na schronisko

12.06.2023

Mamy dla was niesamowitą okazję, aby wspólnie dokonać czegoś wspaniałego dla naszych czworonożnych przyjaciół. Od 13 do 14 czerwca organizujemy akcję zbierania karmy dla kotów i psów przebywających w schroniskach i potrzebujemy waszej pomocy!

Czy wiecie, że wiele zwierząt w schroniskach pragnie miłości, uwagi i troski? Mają marzenia o ciepłym miejscu, smacznym posiłku i zabawkach do bawienia się. Jesteśmy w stanie im to wszystko dać! Jednak nasza akcja ma na celu zbiórkę karmy, aby poprawić warunki życia tych wspaniałych zwierząt.

Nie zapominajcie, że wasza pomoc może uczynić ogromną różnicę. Więc zachęcamy was, abyście się przyłączyli do naszej akcji zbierania karmy dla kotów i psów w schroniskach. Dlatego to wspaniała okazja, aby pokazać, że nasza szkoła ma ogromne serce i troszczy się o inne zwierzęta.

Pamiętajcie, że małe gesty sprawiają wielką różnicę. Wystarczy jedna chwila, aby zrobić coś dobrego dla tych wspaniałych zwierząt. Dołączcie do nas i dajcie im nadzieję na lepsze jutro!

Z góry dziękujemy za waszą hojność i wsparcie. Razem możemy zdziałać naprawdę wielkie rzeczy!

Uczniowie klasy ósmej Wieloryby

• Dzień Mamy i Taty

12.06.2023

30 maja odbyło się jedno z piękniejszych wydarzeń w trakcie roku szkolnego - obchody dnia Mamy i Taty. Nasi najmłodsi uczniowie, pełni miłości do rodziców starali się wypaść jak najlepiej. Dla każdego rodzica takie momenty pozostaną na zawsze w pamięci.

• Koale i Salamandry w zoo

7 czerwca Salamandry i Koale wybrały się do Chorzowskiego Ogrodu Zoologicznego. Uczniowie podziwiali ciekawe gatunki egzotycznych zwierząt - ssaków, ptaków, gadów i płazów. Podczas zwiedzania nie zabrakło również spotkania z prehistorycznymi dinozaurami.

• Wycieczka do Smolenia - klasy VI, VII,VIII

12.06.2023

Klasy VI, VII i VIII wraz z wychowawcami wybrały się na dwudniową wycieczkę do Smolenia - malowniczej miejscowości w Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. Mieliśmy okazję zobaczyć ruiny średniowiecznego zamku w Pilczy, zwiedzic z przewodnikiemm rezerwat przyrody oraz wziąć udział w warsztatach ekologicznych, podczas których tworzyliśmy dzieła w papierowej wikliny. Wieczorem spędziliśmy czas przy ognisku na pieczeniu kiełbasek oraz grach integracyjnych. Mamy nadzieję, że jeszcze kiedyś tu wrócimy.

• Spotkanie projektowe

02.06.2023

31 maja klasa III Salamandry w ramach projektu "Let's play with toys" wzięła udział w spotkaniu poprzez platformę Zoom. Mieli w ten sposób okazję poznać pozostałych uczestników projektu, były to dzieci z Turcji, Macedonii, Gruzji, Rumunii oraz Jordanii.  Uczniowie opowiadali między innymi o sobie, swoich zainteresowaniach oraz swoich ulubionych zabawkach, oczywiście w języku angielskim.

• Konkurs "Speak up"

30 maja odbyła się pierwsza edycja szkolnego konkursu recytatorskiego "Speak up", przeznaczony był on dla uczniów klas I-III.  Wszyscy uczestniczy byli świetnie przygotowani i urzekli nasze jury.

I miejsce - Natalia P. kl Ia,

II miejsce - Maria Ch. kl Ia,

III miejsce - Mikołaj L. kl III.

Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

• Nagłówek

• Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Sint, adipisci, quibusdam, ad ab quisquam esse aspernatur exercitationem aliquam at fugit omnis vitae recusandae eveniet.

Inventore, aliquam sequi nisi velit magnam accusamus reprehenderit nemo necessitatibus doloribus molestiae fugit repellat repudiandae dolor. Incidunt, nulla quidem illo suscipit nihil!Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit.